Silent Hill 10/10 !!! (Candy for the eye) ~ Ultimele Filme vazute de DANEZIA

25 aprilie, 2006

Silent Hill 10/10 !!! (Candy for the eye)

“un film care te tine cu respiratia sacadata si pulsul ridicat, un productie de referinta a genului horror, cel mai bun film inspirat dupa un joc” DANEZIA

E foarte greu sa iti revii si sa scrii cu claritate despre un film care tocmai te-a tinut in tensiune timp de doua ore. Si din nou o sa fiu partinitor, asta pentru ca mi-a placut la nebunie filmului si o sa ii iert atatea!!!. Pur si simplu astazi vorbesc numai de bine un film si asta e un lucru mare.

Sa incepem cu povestea ( o sa folosesc o descriere standard ca sa evit spoilerele): Radha Mitchell joaca rolul mamei unei fetite ce sufera de o boala fatala dar care nu poate accepta ca fiica ei o sa moara, si in drumul catre un vindecator, nimereste intr-un oras parasit si dominat de forte din alta lume.

Bun!, stim prea bine ca filmul este inspirat dintr-un joc video, insa credeti-ma ca nu e nevoie sa il fi jucat ca sa intelegi despre ce e vorba, insa din cate imi pot da seama (din parerile unor gameri), pare sa respecte principiile seriei „Silent Hill” (asa ca daca sunteti fani nu il ratati).

Nu o sa vorbesc despre scenariu sau poveste insa cred trebuie sa laud atmosfera extraordinara pe care o creaza filmul, o lume apocaliptica in care venirea intunericului este anuntata de sirene si in care ninge cu cenusa. Iar aceasta lume este un festin pentru ochi, o experienta cu adevarat deosebita.

Si cu toate ca pare cam lung reuseste sa te tina conectat si in tensiune pana la finalul de o ingrozitoare si orpilanta morbiditate pe care totusi il accepti cu seninatate considerand probabil la fel ca si personajul principal ca e un lucru necesar.

Unul dintre cele mai bune filme horror pe care le-am vazut in viata mea, plin de tot felul de chestii oribile si in care o groaza de oameni o sa moara (intr-un fel sau altul) insa sustinut de o poveste care sa faca totul acceptabil si care sa nu iti dea cosmaruri noaptea.

A!..., ca o avertizare, e posibil ca filmul sa nu placa unora cu stomacuri mai sensibile, E genul clasic de LOVE it or HATE it..., si eu unul imi doresc cat mai multe filme de acest fel.

Per total o experienta nemaipomenita!!!, nu ma mai intereseaza cum si de ce..., insa rar am mai trait cu atat intensitate un film.... rezultatul o incredibila nota de 10.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Buna. Ceea ce iti voi scrie aici nu trebuie sa publici, e doar o serie de sfaturi prietenoase si imi obosesc degetele in acest moment doar pentru ca iti admir ideea cu blogul despre filme. Te-am gasit prin postarea despre Silent Hill... despre care... apropos: Cum sa dai 10??????????????? Te-a luat valul... imi pare rau sa-ti spun asta.. nu poti sa dai 9 la Sweeney Todd si la Amintiri din epoca de aur si 10 la SILENT HILL???
Si inca ceva ce cred eu ca e impotriva imaginii tale, cu toate ca observ ca esti un rebel:
Ti-am citit datele din profil si am doua mici comentarii:
1. Toti prostii scriu 10 carti fara sa fi citit vreuna... Incearca sa nu te incadrezi printre ei si citeste inainte sa scrii!
2. Daca vrei sa scrii o carte, invata si limba romana pentru ca "place" e "placea" de fapt...
Nu vreau sa fiu rautacioasa, mi-as fi tinut degetele acasa daca nu ti-as fi admirat munca de pe blog. Bafta!

danezia spunea...

Buna, multumesc pentru aprecieri... huh... si drept raspuns iti spun in primul rand ca am acceptat cu greu mesajul tau (prima mea reactie a fost sa il stert).

OK, first thing first.
Notele filmelor nu au mare legatura cu valoarea lor efectiva ci mai mult cu aprecierea (subiectiva) a felului in care filmul reuseste sa faca ceea ce isi propune. De exemplu un film de groaza sa fie... huh... scary, o comedie sa fie amuzanta... etc.. cred ca te-ai prin deja.

Datele din profil nu prea au fost updatate de mult... incerc sa fiu o carte imposibil de judecat dupa coperta.

1. prin clasa a XII-a am terminat cam tot ce se merita a fi citit (nu prea ma duceam in cluburi... ci la biblioteca). Acum imi place sa scriu...

2. limba romana a fost atat de bine incorsetata de domnii lingvisti incat a devenit inutila in dorinta de a crea ceva cu adevarat valoros. De altfel orice dorinta de rasvratire si de rebeliune lingvistica e taxata imediat de @puristi ca fiind prostie.

Se pare ca am uitat sa punem fondul inaintea formei...

 
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Unported License.