(Oldie 1997) The Pest 2/10 (shoot me! Please…) ~ Ultimele Filme vazute de DANEZIA

14 iunie, 2006

(Oldie 1997) The Pest 2/10 (shoot me! Please…)

„Unul dintre cele mai proaste filme ale anilor `90, cu un umor cretin, un personaj principal antipatic si o colectie nemaipomenita de glume proaste (irepetabile in lumea atat de politicaly corect de astazi) ce se axeaza pe stereotipii (in mare parte rasiale) de tot felul ... o experienta interesanta si amuzanta in stilul Ed Wood” DANEZIA

USA /Engleza/ min 116

Gen: Comedie (?!)...

Ok, trebuie sa recunosc ca mai aveam nevoie de o calibrare... si aia in partea inferioara a spectrului. Asa ca m-am chinuit oleaka sa gasesc un film prost si care sa nu ma faca sa regret timpul pierdut la vizionare.

Din nefericire povestea unui pungas de doi lei din Miami ce devine tinta umana, pentru a-si plati datoriile catre mafia scotiana (?!)... a reusit chiar sa ma distreze (se pare ca de la atata fotbal si bere am reusit in cateva zile sa imi injumatatesc IQ ala de 70 cu care ma tot laud), si astfel nu am putut sa acord meritatele "null points"


Desigur vor fi oameni care vor rade pe rupte la filmul asta (glumele de k*k*t vor fi amuzante intotdeauna)..., eu unul doar m-am amuzat teribil de cata prostie e in lumea asta.


Problema filmului e ca incearca sa fie o parodie, insa cand faci un lucru de o vulgaritate penibila... nu mai poti fi capabil sa razi de altii. O lipsa totala de talent pe toate planurile.


De ce 2 puncte ?..., hmm... pentru ca filmul are momentele lui, si pentru ca mi-a adus aminte cu nostalgie de ultimul deceniu al secolului XX (muzica, oamenii, filmele proaste de actiune pe video... ahh vremuri).

aaa, da.. tipul ala din poza nu e Jim Carrey e vorba de John Leguizamo (vocea lui Sid din Ace Age..., printre multe altele)... in unul dintre cele mai antipactice si enervante roluri pe care le-a putut cineva juca vreodata (un fel de Ace Ventura iesit f.f.f. prost)

Niciun comentariu:

 
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Unported License.