The Fountain (Fantana) - 6/10 ~ Ultimele Filme vazute de DANEZIA

22 decembrie, 2006

The Fountain (Fantana) - 6/10

"Un film ce arata superb din punct de vedere vizual si o regie neconventionla ce sufera defectul major de a copia in loc de a inova. O incurcata si halucinanta meditatie ce vrea sa para atat de artistica incat starneste imediat suspiciunea de incoerenta mascata..."

USA/Maya, Engleza/ min 96

Synopsis aici

Nu in orice zi descopar cum Solaris si Odisea Spatiala 2001 (ce intamplator sunt printre filmele mele preferate), sunt mimante intr-un film ce transpira prin toti porii „zgarcenie” asa ca am motive bune sa fiu suparat. Nu imi plac deloc chestiile ce se dau artistice, dar care se inspira pe rupte din ce au facut altii. Filmul asta nu aduce NIMIC original. E doar o compilatie constipata de idei, scene si senzatii create de altii.

Idee e faina, insa asa cum scria un coleg forumist de pe CGForum (42), filmul este prea lung pentru ce ofera, si prea scurt pentru a oferi tot ce ar putea. De fapt puteţi continua sa cititi acel post, este o analiza excelenta a filmului. Nota in schimb poate fi disputata.

Acum o sa fac putin pe Aronofsky, si imediat dupa ce am incorporat/asimilat o idee faina, o sa imi cotinui aberatiile....


Din nefericire exact partea forte a filmului, acea avalansa de stimuli vizuali pe care o asteptam m-a dezamagit din prima secunda!!! Am recunoscut imediat metoda „ieftina” de a reface nebuloasa prin macrofotografie, apa se simte pur si simplu, o percepi chiar daca nu o vezi. O chestie inovatoare dar in acelasi timp si un truc ieftin... Kubrick folosea pe vremea lui varful tehnologiei, Aronofsky incearca doar sa se incadreze in buget...

Subtitrare aici

Niciun comentariu:

 
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Unported License.