The great communist bank robbery (Marele jaf communist) -7/10 ~ Ultimele Filme vazute de DANEZIA

22 ianuarie, 2007

The great communist bank robbery (Marele jaf communist) -7/10

Deci se pot face documentare interesante cu subiecte romanesti, facute de romani si sprijinite de CNC… care sa arate si bine… huh!!! Sunt surprins.

Romania, Franta, UK/ Romana/ min 81

Synopsis aici

Alexandru Solomon pare sa faca o treaba foarte buna utilizand subiectul celui mai mare jaf armat petrecut in spatele cortinei de fier si sincer vorbind am ramas impresionat de felul foarte profesionist in care arata filmul, avand in vedere ca nu a fost realizat nici de BBC si nici de catre Arte.

Mi-a placut extrem de mult stilul vizual al peliculei si mi-as dori sa vad astfel de „filmari” si in marile filme artistice romanesti finantate de catre CNC. Cred ca Sergiu Nicolaiescu ar trebui sa isi ia notite nu de alta dar ma astept la inca o varza din partea lui.

Pe de alta parte, documentarul a devenit rapid destul de plictisitor, noroc de secventele din filmul comunism „RECONSTITUIREA” ce au un farmec extrem de ciudat prin propagandismul lor sforaitor.

Per total am ramas cu impresia ca avem si noi o istorie contemporana ce poate fi valorificata extrem de spectaculos prin documentare de calitate, dar poate cel mai important mi-am dat seama ca as dori sa vad foarte mult pelicula comunista ce reconstituie „marele jaf”... am impresia ca filmul ala are un potential destul de interesant (are o atmosfera discreta de film-noir cu gangsteri). Daca cineva cunoaste solutia prin care acest film poate fi vazut si de catre „muritorii de rand” sa imi dea si mie o idee.

Subtitrare N/A

Niciun comentariu:

 
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Unported License.