Roblogfest 2008 ; ( help? ~ Ultimele Filme vazute de DANEZIA

18 februarie, 2008

Roblogfest 2008 ; ( help?

Ultima zăpadă şi poza cu ghioceii din Harghita de pe Realitatea TV... mi-au adus aminte că a sosit vremea cerşitului de voturi pentru Roblogfest. :))

Dacă e să fiu sincer, mi-aş dori foarte mult să pot câştiga la un o categorie de acolo... dar sunt realist. E vorba de un concurs de popularitate şi eu nu mi-am dat deloc silinţa să fiu popular cu cine trebuie (a se vedea blogrol).

Pe de altă parte vă ştiu că sunteţi destui, cei care apreciaţi cu adevărat ceea ce încerc să realizez eu aici. Aşa că vă cer susţinerea... Votul tău la roblogfest e poate cel mai minunat gest cu care puteţi ajuta acest blog. Un gest care contează enorm!

Vă daţi seama că numai chinul vostru :p de a trece prin complicatul sistem de vot (necesită cont... etc) o să mă motiveze destul ca să scriu în continuare. Ziceţi şi voi... dacă blogul acesta vă place cu adevărat... merită el să stea undeva la coada unei liste... în totală anonimitate?

Linkul concursului e AICI sper să vă aveţi câteva minute pentru el.
Vă mulţumesc din toată inima chiar dacă până la urmă vă hotărâţi să votaţi pe altcineva.

Ok, acuma hai să trecem la chestii cu adevărat serioase şi mult mai interesante...
Să mai vedem nişte filme!

Pe mâine seara!
Danezia

2 comentarii:

danezia spunea...

M-am autovotat desigur... şi am descoperit cât de prost alese sunt categoriile:

Pe de o parte sunt categorii mari la care se înghesuie lumea şi nu se mai înţelege nimic... şi pe de altă parte avem categorii de nişă: sport, muzică unde cam bate vântul.

Acum cât se poate de serios! O categorie de film nu se putea introduce? Nu de alta dar am au apărut multe bloguri despre filme în România. Am fost primul (sper... cred...) însă jos pălăria în faţa noilor blogeri din domeniu!

Nenea... merităm şi noi categoria noastră... învăţaţi şi voi de la Oscaruri acolo unde se dau muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuulte premii.
Garantez eu că nu ar fi fost greu găsirea unui sponsor... dimpotrivă s-ar fi bătut pentru onoarea asta :D!

Nu poate decât să mă sperie lipsa de viziune a organizatorilor Roblogfest, plouă cu multiplexuri în ţară...

E simplu... dacă pui sport şi muzică NU POŢI IGNORA FILMELE. E la mintea cocoşului.

Sincer nu am chef să număr blogurile de filme din ţara asta ca să vă demonstrez că sunt mai mult de 15! Undeva pe vremea asta la anul vor fi peste 30.

Dar nah, până la urmă e vorba de aceeaşi oameni ce mi-au refuzat anul trecut înscrierea la categoria cultură.

Anonim spunea...

Te votez acu la divertisment.
Daca vrei popularitate mai mare activeaza pe forumuri si fa link exchange-uri.
Cu mine de ex :D

 
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Unported License.