Surf's Up (Cu totii la surf!) -8/10 ~ Ultimele Filme vazute de DANEZIA

13 februarie, 2008

Surf's Up (Cu totii la surf!) -8/10

Încă un film cu pinguini? Ce acum fac şi surf… Sigur că premisa pare ridicolă, dar din fericire acesta e poate cu adevărat singurul film cu pinguini ce merită văzut. Isteţ, amuzant şi sensibil… asta e cu adevărat o propunere bună pentru întreaga familie.

USA/ Engleza/ min 85

(REQ) reviewul original se pare că s-a evaporat atât de pe blog… cât şi din arhiva mea.

Poate că pentru multă lume, nominalizarea lui Surf's Up la Oscarul pentru cel mai bun film de animaţie a venit ca un şoc… mai ales că asta a însemnat eliminarea din concurs a Simpsons the Movie. E totuşi opinia mea că Academia a făcut ca de obicei cea mai inspirată alegere… filmul Simpsonilor nu m-a inspirat cu nimic… şi dacă îmi aduc eu bine aminte am scris în reviewul original:

Spre deosebire de Creepy…err.. Happy Feet, Surf's Up nu are o agendă făţisă… nu este un film moralizator despre soarta planetei, ci pur şi simplu e o animaţie distractivă pentru toată familia. O parodie cât se poate de isteaţă şi distractivă la adresa documentarelor şi filmelor despre surferi, ce îşi face foarte bine treaba şi te lasă pe final extrem de încântat de ceea ce ai văzut.

Îmi recunosc încă odată greşeala de a fi subestimat şi ironizat premisa filmului (de altfel marea majoritate a criticilor au privit cu neîncredere ideea) şi spun încă odată că această animaţie se merită văzută.

Subtitrare aici (RegieLive)


Niciun comentariu:

 
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Unported License.