Sunteti cei mai tari! Va multumesc! ~ Ultimele Filme vazute de DANEZIA

01 martie, 2008

Sunteti cei mai tari! Va multumesc!

danezia e în turul II la Roblogfest 2008, la categoria: Cel mai bun blog de divertisment (şi a supravieţuit si la Cel mai bun blog de cultural... versiunea jurizată)


Nu cred ca e un bug, chiar daca... in lista de aici sunt 21 de bloguri (probabil că la cât sunt de norocos, am intrat pe ultimul loc la egalitate cu cineva de pe acolo).

In mod sigur nu am cel mai bine scris blog, sub nici o forma nu e cel mai bun... dar se pare ca sunt distractiv*!!!

(* .... NOT!)
Şi pentru că lista e aleatorie... o să îmi imaginez că am ieşit pe primul loc şi nu o să mulţumesc nici academiei, nici familiei şi nici prietenilor:

Îţi mulţumesc ţie, cel care mă citeşti... mai rar sau mai des.

Îţi multumesc pentru că revii pe aici, pentru că ai chef să comentezi, şi pentru că îmi suporţi postările scrise în grabă (recrise de atâtea ori până când nu se mai inţelege nimic... şi încep să apară comentariile ce vizează relaţia mea dificilă cu limba română :p)

Îţi multumesc pentru că eşti alături de mine şi pentru că ai avut răbdarea şi interesul să mă votezi.

Cât despre prieteni şi familie (se ştiu ei...) mulţumirile vin x2. Şi prin intermediul blogului... cât şi face to face...

Hmm... şi cine ştie, poate o să ne vedem la Bucureşti.

P.S.
Ma simt foarte onorat de faptul ca am ramas si in sectiunea jurizata pentru cel mai bun blog cultural. E super! Multumiri juriului pentru indulgenta!

Un comentariu:

Tzuca Bufnitzuca spunea...

multa bafta in continuare !

 
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Unported License.