Mutarea jurnalului TVR = prostie si incompetenta ~ Ultimele Filme vazute de DANEZIA

22 aprilie, 2009

Mutarea jurnalului TVR = prostie si incompetenta

TVR... FUCK YOU!

Sincer sunt satul de prostiile voastre pe banii mei, chiar gata...

Cum mama naibii sa mutati jurnalul de ora 20.00, cine e geniul care s-a gandit la tampenia asta. Nu de alta dar multumita voua... chiar am ajuns sa nu mai ajung sa ma uit la stirile TVR si sa trec la .... uhhh... PRO'sTV.

Sunt obisnuit sa ma uit la 19 la stire..., la voi chiar... nu de alta dar sunt satul de babele violate de pe PRO'sTV (chiar daca unele reportaje sociale sunt senzationale pentru o televiziune privata), cat despre Antena lui Voiculescu... o sa ma uit la Obositor doar dupa vreo lobotomie.

Sunt curios geniilor ce mega audiente o sa aveti voi dupa mutarea asta de kkt... batem pariu ca o sa fie cu minus idiotilor?

Era asa de bine cu kkturile din Sport inainte de ora 19 si imediat dupa Stirile. Era un format excelent ce doar astepta sa prinda.

Acuma bagati kktul ala de telenovela de doi bani.... Eu vreau de la voi sa fiti BBC-ul meu in limba romana ca de asta va si platesc abonament, nu sa va rupeti in masurat audiente cu Kapatos si DD.

Cu voia lui Alexander Pope, am o recomandare pentru TVR:

in ratinguri si cote de piata, lasa prostii sa se intreaca
Vreau calitate... si desigur sa dati afara toate fosilele si toti amatorasii pe care ii angajati pe principii de cumetrie.

Gata, m-am saturat...

Niciun comentariu:

 
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Unported License.