Domnule presedinte: ai gresit! ~ Ultimele Filme vazute de DANEZIA

20 noiembrie, 2009

Domnule presedinte: ai gresit!

Cei care sunt vechi clienţi ai acestui blog ştiu prea bine ca l-am susţinut pe dl. preşedinte la Referendum, iar cei care mă cunosc personal ... ma ştiu că am trăit la maxim căderea lui Năstase şi a PSD-ului de la guvernare. De asemenea ştiţi că am fost de partea lui Băsescu şi când a fost vorba de Tăriceanu şi Patriciu (oh cât i-am urât pe ăştia). Acum simt un singur lucru: Băsescu nu mă mai reprezintă.

Am văzut astăzi un om distrus, întunecat... apăsat, cineva care îmi recita că acum trăiesc mai bine, că s-au mărit pensiile etc. Şi poate că întradevăr... cei 4 din cei 5 ani din preşedenţia lui Băsescu au fost cei mai buni din ultimii 50 de ani ai României.

Însă dl. preşedinte a greşit grav... şi greşeala lui a apărut deseori în prin-planuri în timpul confruntării de aseară. Greşeala lui e reprezentativă pentru tot ceea ce a mers rău pentru Băsescu în ultimul an. Greşeala e EBA.... de fapt conceptul de EBA pentru că nu am nimic propriu-zis cu omul Elena Băsescu.

EBA e creaţia a 4 ani de boom economic, de invincibilitate şi invulnerabilitate a PDL ce s-a văzut pus la finalul lui 2008 în postura de a guverna. Ohoho... si ce au mai dezamăgit omuletii mei preferaţi.... dumnezeule în ce verze am putut să cred. Dar revenind la EBA, ea la fel ca Udrea şi Ridzi sunt creaţia unui partid ce se cred invincibil şi cu un etern scut protector... reprezintă ideea că poţi face ce e bine pentru tine şi să crezi că e bine şi pentru ţară. Eterna beţie a puterii şi tentaţia corupţiei.

Băsescu e la final... problema e ce catastrofă o să vină în locul lui.

Eu sper că o să fie Antonescu, vorba CTP-ului: "e singurul fără belciug la nas"

Niciun comentariu:

 
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Unported License.