Cu nostalgie... despre trecut ~ Ultimele Filme vazute de DANEZIA

31 octombrie, 2010

Cu nostalgie... despre trecut

Cam asta e istoria scurta a acestui blog:



 

poate ca o mica analogie a crizei financiare pana prin 2008... aveam destul timp (si resurse) ca sa vad in fiecare zi cate un film. Astazi un film e o ocazie speciala... in rest: work and no fun.

Cauzele maririi si decaderii sunt multiple:
  • am prins o nisa buna (neacoperita de nimeni pe vremea aiai) insa apoi au aparut si altii mai activi, mai cu spam-bloguri, mai cu streaming pe net etc..
  • faceam linkuri catre subtitrari... acum nu mai fac asta,
  • dupa aparitia siteurilor de genul: filme bune, noi, tari... moi mi s-a facut brusc lehamite de blogarit.
Premisa problemei e simpla... insa raspunsul il aveti doar voi:
- ce nu va place pe aici?
- ce va enerveaza?
- ce va impiedica sa reveniti mai des?

Orice feedback si despre lucrurile pozitive este bine venit!

4 comentarii:

Unknown spunea...

As spune ca am urmarit intotdeauna blogul tau, desi din momentul in care am auzit de RSS readere nu am mai intrat pe el decit pentru a adauga comentarii.

Ce ma deranjeaza personal sint usoarele urme de neuroticism de pe blog. Textul de pe pagina de comentarii incepe cu IQ test / dickhead warning, textul de about me declara ca ai fost infrint de sistem si tot asa. As baga aici un cliseu si as spune "lead by example". Regaseste fun-ul in viata ta si vei gasi imediat oameni care sa te urmeze.

Anonim spunea...

imi place stilul in care scrii recenziile la filme si ca avem gusturi comune. daca ma plictisesc intru pe blog si mai caut din urma un film pe care l`ai notat cu 10 si nu l`am vazut si in mod sigur imi place.
interfata blogului e cam incarcata si as dori sa scrii mai des.

SCOALA GALANESTI spunea...

un pic umblat la culori si layout, as zice eu. mai sunt si ads-urile alea obositoare.

in rest, ou sont les neiges d'antan? - recenzii bune, dar cam rare ... :) few time, i know ...

roxana spunea...

Continutul este Ok, partea de design este cam slabuta...

 
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Unported License.