Wild Orchid (Orhideea Salbatica - 1990) - 5/10 ~ Ultimele Filme vazute de DANEZIA

30 octombrie, 2010

Wild Orchid (Orhideea Salbatica - 1990) - 5/10

"Deşi superior filmelor erotice a căror singura raţiune este sexul, Wild Orchid suferă de pe urma premisei şchioape, scenariului nătâng şi a dialogurilor de toată jena (multe dintre replici fiind citite şi nu jucate"

Curios sa vad pe cine mai copie Felix în serialul cvasi-omonim de pe Antena 1, am urmărit acest film la indemnul prietenei mele (entuziasmată de reclamă şi de amintirea vizionării acestui film acum un milion de ani). Ea a adormit... eu am rămas sa mă minunez de cât de lipsită de inhibiţii era cinematografia la sfârşitul anilor 80.

Orhideea Salbatica se bazează mai mult pe exotismul locatiei decat pe senzualitate în tentativa ei de a ne incita. Pe vremea lui acest film artistic soft-erotic reusea cu usurinţă ceea ce îşi propunea... insa in prezent pelicula pare lipsită aproape în totalitate de magie. Nu mai incită ci mai degrabă plictiseşte...

Ramane doar satisfactia de a vedea actori buni în roluri idioate... într-un film ce e adesea atat de prost încat devine distractiv

Niciun comentariu:

 
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Unported License.