Predictii corecte 17/24... 70% ~ Ultimele Filme vazute de DANEZIA

28 februarie, 2011

Predictii corecte 17/24... 70%

Daca as fi avut mai multa incredere in conservatorismul american (si nu in patriotismul lor) poate as fi salvat inca 2 predictii. Aşa... am castigat doar faza Europeana si Nationala la predictii, pierzand competitiile orasenesti si comunale de pe la noi unde sunt sigur ca altii se vor fi dovedit mai buni... dupa razboi.
Imi pun cenusa in cap pentru "Cel mai bun film" si "Cel mai bun regizor"... unde cel putin al doilea Oscar s-a dus sigur unde nu trebuie... desi privind in retrospectiva lucrurile se indreptau de multa vreme in acea directie.

Am mai pierdut o predictie la "Cel mai bun film strain" desi eram sigur ca "In a better world" o sa fie mai pe gustul Academiei.

2 predictii s-au dus... pe scurtmetraje. Aici randomul e rege... 

1 predictie la scenografie (decoruri) unde trebuia sa imi ascult instinctul si sa merg pe mana lui Alice

si... desigur:

1 predictie busita la Cea mai buna actrita in rol secundar... unde trebuia sa imi respect propria logica sa sa pariez pe "The Fighter" pentru toate rolurile secundare...

In rezumat... lucrurile puteau sa mearga mult mai rau... insa era loc de mai bine. 20/24 ar fi fost senzational ;).

Niciun comentariu:

 
Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 Unported License.